czwartek, 10 sierpnia 2017

OLA - Pomysł na szybki urlop - Pieniny.

 Kiedy dostaję chociaż parę dni wolnego, nie mam w nawyku zostawać w domu, wtedy czuję, że marnuję czas - dlatego jestem fanką kilkudniowych, szybkich wypadów.


  Postawiłam na Pieniny. Nie dlatego, że lubię chodzić po górach (wręcz przeciwnie!). Zawsze kiedy szukam miejsca docelowego stawiam sobie kilka wymagań, takich jak - odległość, budżet, cel np. plażowanie lub zwiedzanie. Tym razem bardzo chciałam mieć możliwość chillowania nad jeziorem ale również aktywnego wypoczynku. 







A teraz czas na omówienie miejsc, które zobaczyłam.

1. Wąwóz Homole.
Widokowa ścieżka, która prowadzi wzdłuż potoku Kamionka. Moim zdaniem warto. Nie jest to typowe wchodzenie pod górę, ponieważ oprócz świetnych widoków mamy do dyspozycji wiele mostków, schodków czy kamieni, które urozmaicają nam wędrówkę.


2. Spływ Dunajcem.
Rozpoczyna się w Sromowcach i kończy w Szczawnicy, trwa ponad 2 godziny. Trasa widokowa, mijamy Trzy Korony, Sokolicę i wiele innych. Flisacy żartują, opowiadają legendy. Fajna sprawa, to jedyna taka atrakcja na południu Polski. 


3. Zapora w Niedzicy.
Sama zapora nie jest niczym szczególnym, jednak (jak to w górach) mamy z niej ładny widok. Przede wszystkim na dwa zamki, po dwóch brzegach jeziora, zamek w Niedzicy i zamek w Czorsztynie. Dobre miejsce na spacer podczas zachodu słońca. 




4. Jezioro Czorsztyńskie.
Moja ulubiona atrakcja ;) Jezioro, które nie jest zatłoczone, spokojnie można wylegiwać się na trawiastej plaży, wypożyczyć kajak czy rowerek wodny, po prostu - odpocząć. Dodatkowo, widok na Tatry.


Mam nadzieję, że post Wam się podobał i zachęcam Was do wykorzystania ostatnich tygodni wakacji, tak byście mieli co wspominać ! 
Do następnego, Ola.


5 komentarzy

  1. Piękne zdjęcia, bardzo klimatyczne! <3
    Uwielbiam podróże, dlatego bardzo zazdroszczę Ci wyjazdu w Pieniny!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Pozazdrościć wypadu! Ja w tym roku zwiedzałam Warszawę, może jeszcze uda mi się gdzieś pojechać :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, fajnie się go czyta! Piękne zdjęciaa!! <3

    Zapraszam również do mnie:
    amandafrankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super miejsca! <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne widoki, uwielbiam góry! ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

© LIFE BY SISTERS
Maira Gall